Изпрати запитване

Моят профил

★ Запази сайта
Поръчай по телефона
    Начало » Блог » Предотвратете повреди при монтиране на лагерите за главина

Предотвратете повреди при монтиране на лагерите за главина

Монтирането на лагер-главините HBU 2.1 върху превозното средство може да изглежда като прост и лесен ремонт. Обаче много неща могат да се объркат, ако натискът за вкарване на лагера в гнездото не се прилага в правилната зона.

Механик, който е свикнал да инсталира лагери от по-старо поколение, може да сбърка фланеца за зоната, където може да се приложи сила, за да натисне лагера в гнездото, очаквайки този фланец да бъде свързан директно към външния пръстен. При по-новите HBU 2.1 лагери обаче, фланецът е свързан към вътрешния пръстен. Това означава, че всякакво налягане, което се прилага тук, се пренася през вътрешния пръстен върху елементите за търкаляне, които от своя страна ще се натискат в контактния участък на външния пръстен, като потенциално ще оставят вдлъбнатина, която ще се влоши с времето. Това ще причини преждевременно повреждане на лагера и може да доведе до проникване на вода и ранна повреда.

За да подпомогне механиката в ежедневната им работа, SKF пусна два универсални комплекта инструменти за колесни лагери, които позволяват лесен монтаж (VKN 600) и демонтаж (VKN 601) на компактни HBU 2.1 лагери от всякакъв размер. Тези инструменти гарантират, че налягането се прилага правилно директно към здравия външен пръстен, оставяйки останалите компоненти на лагера незасегнати. В допълнение към това вече няма нужда да сваляте шенкела от колата и дори сензорът ABS може да остане на място.

С тези нови инструменти SKF вече предлага един от най-напредналите и лесни за използване HBU 2.1 решения за монтиране и демонтиране на пазара, покриващи автопарк от над 20 милиона автомобила по европейските пътища.

Всичко за инструмента:

Може да прочетете още на MotoFocus.bg