-
Начало
» Дюза
Моля, да ни извините за причиненото неудобство! Сайта няма да работи известно време, очаквайте ни с по-добри цени и подаръци към всяка поръчка!
Дюза
- Дюза за ALFA-ROMEO
- Дюза за AUDI
- Дюза за BMW
- Дюза за CHEVROLET
- Дюза за CHRYSLER
- Дюза за CITROEN
- Дюза за DACIA
- Дюза за DAEWOO
- Дюза за DAIHATSU
- Дюза за FIAT
- Дюза за FORD
- Дюза за GREAT-WALL
- Дюза за HONDA
- Дюза за HYUNDAI
- Дюза за INFINITI
- Дюза за ISUZU
- Дюза за IVECO
- Дюза за JAGUAR
- Дюза за JEEP
- Дюза за KIA
- Дюза за LANCIA
- Дюза за LAND-ROVER
- Дюза за LEXUS
- Дюза за MAZDA
- Дюза за MERCEDES-BENZ
- Дюза за MINI
- Дюза за MITSUBISHI
- Дюза за NISSAN
- Дюза за OPEL
- Дюза за PEUGEOT
- Дюза за PORSCHE
- Дюза за RENAULT
- Дюза за ROVER
- Дюза за SAAB
- Дюза за SEAT
- Дюза за SKODA
- Дюза за SMART
- Дюза за SSANGYONG
- Дюза за SUBARU
- Дюза за SUZUKI
- Дюза за TOYOTA
- Дюза за VOLKSWAGEN
- Дюза за VOLVO
Дюзата или така нареченият инжектор е основна част от бензиновите и дизеловите двигатели, с впръскване и полуверизиране на горивото, от по – ново поколение. Различават се 4 основни вида дюзи.
* Механични
* Електромагнитни
* Електрохидравлични
* Пиезоелектрически
Различваме и два вида, спрямо горивото, с което се захранват. Те са бензинови и дизелови дюзи. А според това, в какъв тип двигател се внедрявят, те могат да бъдат:
* При бензиновите:
- Моноинжекционен тип ( при които една дюза захранва всички цилиндри).
- Многоточков инжекцион ( при който всяка дюза работи за определен цилндър, впръсквайки в него вече предварително пресметната „порция“ гориво от компютъра на моторното превозно средство).
* При дизеловите – имаме няколко типа също, съответно:
- Комънрейл Електромагнитни дюзи - ( при които иглата във вътрешността на корпуса се повдига под действието на електромагнит по сигнал на компютъра).
- Електрохидравлични – ( при нея горивото се подава към иглата от две страни – отгоре и отдолу, където се намират две горивни камери).
- Пиезоелектрически – ( принципът на действие е като при електрохидравличната дюза, с изключение на това, че клапанът, отварящ пътя на горивото, се контролира под действието на пиезоелектрически кристал).
Най – честите дефекти при дюзите се дължат на тяхното запушване, вследствие лошо и некачествено гориво, старо гориво или неподходяща добавка за горивната система.
Симптомите на дефектирали дюзи се състоят в нестабилният празен ход, понижена мощност, придърпване или нежелани детонаций по време на работата на двигателя. Трудното палене е характерно най – вече за проблемни дизелови дюзи.
Магазинът ни разполага с богата продуктова гама на всякакъв тип дюзи. Работим със следните брандове : BOSCH, DELPHI, HELLA, K – DIESEL, MAGNETI MARELLI, MONARK, SEALEY и много други.