-
Начало
» Съединител
Моля, да ни извините за причиненото неудобство! Сайта няма да работи известно време, очаквайте ни с по-добри цени и подаръци към всяка поръчка!
Съединител
- Съединител за ALFA-ROMEO
- Съединител за AUDI
- Съединител за BMW
- Съединител за CHEVROLET
- Съединител за CHRYSLER
- Съединител за CITROEN
- Съединител за DACIA
- Съединител за DAEWOO
- Съединител за DAIHATSU
- Съединител за FIAT
- Съединител за FORD
- Съединител за GREAT-WALL
- Съединител за HONDA
- Съединител за HYUNDAI
- Съединител за INFINITI
- Съединител за ISUZU
- Съединител за IVECO
- Съединител за JAGUAR
- Съединител за JEEP
- Съединител за KIA
- Съединител за LANCIA
- Съединител за LAND-ROVER
- Съединител за LEXUS
- Съединител за MAZDA
- Съединител за MERCEDES-BENZ
- Съединител за MINI
- Съединител за MITSUBISHI
- Съединител за NISSAN
- Съединител за OPEL
- Съединител за PEUGEOT
- Съединител за PORSCHE
- Съединител за RENAULT
- Съединител за ROVER
- Съединител за SAAB
- Съединител за SEAT
- Съединител за SKODA
- Съединител за SMART
- Съединител за SSANGYONG
- Съединител за SUBARU
- Съединител за SUZUKI
- Съединител за TOYOTA
- Съединител за VOLKSWAGEN
- Съединител за VOLVO
Какво е съединител?
Съединителят се състои от маховик, феродов диск, притискателен диск и аксиален лагер. Маховика от своя страна може да бъде твърд или демпферен (двумасов), аксиалния лагер може да е лагер помпа
Как работи един съединител?
Съеднителят е механична част, която свързва движението на коляновия вал със скоростната кутия на автомобила. Той има свойството, както да свързва двигателя със скоростите, така и да ги разделя
Притискателният диск притиска феродовия към маховика. Така въртящия момент се предава от маховика към първичния вал на скоростите. Аксиалният лагер прилага усилието върху притискателния диск и отделя феродовия диск от маховика. По този начин спира движението, което се предава от коляновия вал към скоростната кутия и се превключват предавките.
Как да разберем кога съединителя ни е за смяна?
По време на експлоатация феродовият диск се износва, като скоростта на износване зависи от употребата на съединителя .Износеният феродов диск не може да включи плавно и при рязко подаване на газ двигателят форсира, без това да се отразява на скростта на автомобила. Това са белези на пределно износване и дискът трябва да се подмени с нов (съединителят е за смяна)
Има няколко признака, които говорят за проблем със съединителя:
1. Непълно изключване
2. Приплъзване (боксуване)
3. Шум от аксиалния лагер
Оналйн магазинът на AutoMix.bg може да Ви предложи голяма гама от съединители на LUK, SACHS VALEO и др.